Sabotage

Útállak, tönkretettél.
Útálnom kell magam,
félnem attól, hogy engem útálnak,
mert annyi sebet okoztál, és felszakadnak.

Útállak, mert én vagyok.
Mindig is én voltam az oka mindennek.
Magamnak alakítom ilyenre az életem.
Én hagyom, én kérem,
én formálom, hogy biztosan fájjon,
biztosan megsérüljek.

Mit akarsz te hülye?
Mit akarsz mindezzel?
Miért szabotálsz?
Miért küldesz vissza az őrületbe?

Örülnöm kéne, én meg szorongok.
Élvezni kéne, én gondolkodok.
Lassan kéne, én rohanok.
Nézni kéne, én szeretek.
Szeretek vagy leszarom.
Nincs közte semmi.
Csak álmatlanság, hidegrázás,
hasmenés és fülzúgás,
morajlás, zavargás, stressz és naplóírás.

Ennyi, elbasztam.
Én, senki más.
Itt egy rocksztár és én nem bírtam ki:
előbújt az állarc alatti ördög túl korán.
Kinek kell egy ilyen bolond, hogy nehezítse az útját?
Leakaszt szépen, és nyomhatjuk egyedül tovább.
Gratulálok, kedves árnyék, újra taroltál.

image source: a2aua.com

Follow me on: instagram-logo-side

Leave a Reply

